Uncategorized

תינוק חדש מצטרף למשפחה? כבר לא צריך לעבור דירה

חדר רחצה עם אמבטיה לתינוק

ברכות, ילד חדש מצטרף למשפחה!                         

במהלך השליש השלישי להריון, בייחוד אם מדובר בילד ראשון, מתחילים להתארגן על רשימת ציוד לתינוק. מהר מאוד אנו מבינים שפעולת הרחצה של התינוק הינה אינטנסיבית יותר מאשר אמבטיה אחת ליום לפני השינה. 

אתם תמצאו את עצמכם עושים מקלחות ושטיפות אחרי כל קקי גב (כן, יש דבר כזה) ואם האג'נדה שלכם להימנע משימוש במגבונים – אז הברז והכיור בחדר האמבטיה יהפכו להיות החברים הכי קרובים שלכם בזמן הקרוב.

חדר רחצה רחב ידיים עם אמבטיה הוא חלום של אנשים רבים, אבל במציאות, גודל הדירות למגורים רק הולך וקטן, ובמקרים לא מעטים החלום הזה הפך להיות משהו כמעט בלתי אפשרי.  

אמרנו כמעט. אחרי הכל, לכל דבר בחיים יש פתרון, אפילו להכניס אמבטיית תינוק  בחדר רחצה שאין בו מקום לקיסם אוזניים.

המון 'הורים שבדרך' מחפשים לעבור דירה דווקא בגלל שאין מקום בחדר האמבטיה לגיגית האמבטיה של התינוק. ואף חושבים כיצד יקלחו את הילד במקלחון כשיגדל במעט, הרי יעברו כמה שנים טובות עד שהילד יוכל להתקלח לבד. 

גם אם בעל הבית או הדייר הקודם  בחרו בשיפוץ האחרון לוותר על האמבטיה ולהתקין מקלחון כדי שחדר החרצה יראה מרווח יותר או כדי לפנות מקום למכונת ומייבש הכביסה. לרוב, בייחוד בדירות מיושנות חדר הרחצה המרכזי עדיין יראה קטן.

זו לא סיבה לחפש דירה חדשה!

כל שעליכם לעשות זה להחליף את המקלחון הקיים במקלחון הרמוניקה (מקלחון 'אקורדיון') אשר דפנותיו מתקפלות במלואן אל גבי הקיר ואזור הרחצה של המקלחון נפתח לרווחה.

כך ניתן להעמיד את גיגית האמבטיה של הרך הנולד ע"ג הסטנד ולמלא בקלות את האמבטיה במים חמימים. בהמשך כשהילד כבר יושב, ניתן להניח את גיגית האמבטיה ע"ג הרצפה. 

אז בפעם הבאה ששואלים אתכם 'מה אתם רוצים מתנה ללידה?' בקשו מקלחון אקורדיון 

מקלחון פינתי הרמוניקהמקלחון חזית הרמוניקה

טיפ מהמומחים: אל תמהרו לרכוש אמבטיה לתינוק, בחודש הראשון לפחות הרבה יותר קל וחסכוני במים לקלח את התינוק בכיור ולא באמבטיה. רפדו את הכיור בבד טטרה או פלנל בשביל המגע הנעים עם העור. רכשו מבעוד מועד פקק ניקוז שטוח (כזה שמונח על פתח הניקוז ולא כזה  שנכנסים אליו)  והנה לכם אמבטיה שמותאמת הרבה יותר לגודלו של התינוק, מוכנה בצ'יק וחסכונית במים. 

כולנו elgal מאחלים לכם שתגדלו את ילדיכם בנחת ושביתכם יהיה תמיד מלא צחוק ואהבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *